Job 71 van 242


Report this listing

Solliciteren



Vennoot boekhoudkantoor


Functie

Wij zijn op zoek naar een getalenteerde en gedreven professional om het team te versterken als vennoot van een boekhoudkantoor gelegen in de Vlaamse Ardennen.
Als vennoot zal je een sleutelrol spelen in het leiden en laten groeien van het bedrijf.

Verantwoordelijkheden:
- Leiden van de dagelijkse activiteiten van het boekhoudkantoor en het aansturen van het team van boekhoudprofessionals, samen met enkele medevennoten
- Ontwikkelen en implementeren van strategieën om de klantendatabase uit te breiden en de omzet te verhogen.
- Verlenen van hoogwaardig advies aan klanten op het gebied van boekhouding, belastingen en financiële planning.
- Zorgen voor naleving van alle wettelijke voorschriften en fiscale verplichtingen.
- Identificeren van nieuwe zakelijke kansen en het opbouwen van sterke relaties met klanten en partners.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van interne processen en systemen om de efficiëntie te verbeteren en de klantenservice te optimaliseren.





Jouw profiel

Vereisten:
- Minimaal een bacheloropleiding in de boekhouding, financiën, bedrijfskunde of een gerelateerd vakgebied.
- Aantoonbare ervaring (minimaal 10 jaar) in een leidinggevende rol binnen de boekhoud- of belastingadviessector. De BIG 4 -medewerkers hebben een streepje voor.
- Diepgaande kennis van fiscale wetgeving en regelgeving, met het vermogen om complexe fiscale vraagstukken op te lossen.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om op een heldere en overtuigende manier te communiceren met klanten en teamleden.
- Sterke analytische vaardigheden en een scherp oog voor detail.
- Ondernemersgeest en het vermogen om zelfstandig te werken en beslissingen te nemen.






  • Commerciële acties leiden (prospectie van nieuwe markten, onderhandeling van contracten, ...)
  • De doelstelling voor de economische rentabiliteit van de organisatie bepalen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De werking van de organisatie organiseren
  • Professionele informatie en reglementering bijhouden
    De eigen organisatie vertegenwoordigen bij representatieve organisaties (adviesorganen, sociale partners, ...)
  • Strategische doelstellingen van een organisatie bepalen en toepassen
  • De budgettaire en materiële middelen van de organisatie beheren of de financiële verrichtingen plannen
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
  • De resultaten van de werking, de evoluties, de belangen communiceren aan interne of externe partners

Aanbod

Als vennoot krijg je de kans om een essentiële rol te spelen in het succes en de groei van het bedrijf.
We bieden een competitief salaris, een stimulerende werkomgeving en uitstekende mogelijkheden voor professionele ontwikkeling.


Solliciteren

Pieter Jonckheere
056 140 560
waregem.office@go4jobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht